ZMIANA NASTAWIENIA
Nie jest wcale łatwo stworzyć nieszablonowy dział kreacji, spłaszczyć strukturę i zachęcać ludzi, by tworzyli kolejne zaskakujące pomysły. Ale na ogół wszystko, co warte zachodu, jest niełatwe. Oznacza konieczność postawienia na głowie większości tego, czego nas uczono.
Kreatywnym trzeba przedstawić racjonalną wizję. Muszą zrozumieć, że świat idzie w kierunku bardziej zintegrowanych działań marketingowych kierowanych do pojedynczych konsumentów oraz że reklama w telewizji nie dotrze do konsumentów, którzy oglądają jej coraz mniej. Zamiast tego wykorzystują komputery do poszukiwania informacji i rozrywki. Ktoś wypisuje nam ostrzeżenie na ścianie. Naszym zadaniem jest stworzenie nowej ściany i podzielenie się wiedzą ze wszystkimi.
Kiedy już zmienimy nasz sposób myślenia o procesie twórczym i o ludziach, którzy za niego odpowiadają, nasze nowe umiejętności pomogą pracownikom kreacji w przejściu ich własnej ewolucji. Mamy nadzieję, że przyczyni się to do powstawania niekonwencjonalnych pomysłów. Otworzy się tama, która dotychczas blokowała natchnienie, i kreatywne koncepcje odrodzą się. Dzięki rozwijaniu wielkich idei dla każdego punktu kontaktu z konsumentem (od opakowania poprzez wysyłkę bezpośrednią i Internet aż do telewizji), reklamodawca będzie miał więcej amunicji, która pomoże mu zwalczać radary konsumentów i przenikać poza nie.