W gabinecie dentystycznym najważniejsza jest odpowiednia praca lekarza stomatologa. Ważne jest jego doświadczenie, kompetencje i podejście do pacjenta. Właśnie te cechy przyciągają klientów powodując, że to właśnie ten, a nie inny gabinet wybiorą. Często jednak okazuje się też, że równie ważna jest praca pozostałego personelu w gabinecie. Obsługa gabinetu dentystycznego nie składa się bowiem jedynie na lekarza, ale również na asystentki, higienistki stomatologiczne, pracowników rejestracji oraz techników elektroradiologów. Również te osoby muszą wykazać się komunikatywnością oraz uprzejmością i kompetencją, aby przyciągnąć pacjentów. Często ludzie nie wiedząc, który gabinet wybrać kierują się opiniami zamieszczonymi w internecie oraz opiniami rodziny i przyjaciół. Zdarza się jednak, że mimo poleconego miejsca, pacjent jest niezadowolony z wizyty właśnie z powodu nieuprzejmości personelu w gabinecie. Trzeba zatem pamiętać, że przy pracy z ludźmi istotne jest jak traktujemy pacjentów podczas wizyt.
Losowe artykuły:
Jak rozwiązywać testy psychologiczne dla kierowców?
Rozwiązywanie testów psychologicznych dla kierowców.
Chcąc uzyskać pracę, na stanowisku zawodowego kierowcy, musimy pamiętać o tym, że będziemy poddani szeregom testów, które będą miały za zadanie uzasadnienie naszych kwalifikacji. Jednym z takich testów jest test psychologiczny, który między innymi pozwoli ustalić, jak w danym momencie, będziemy zachowywali się na drodze....
Badania psychologiczne kierowców po alkoholu
Prawo, a wysokość kar za jego łamanie
Nie przestrzeganie prawa zawsze kończy się nałożeniem jakichś sankcji na osobę, która naruszyła w jakikolwiek sposób prawo. Kodeks karny jest bardzo obszerny oraz szczegółowy dokładnie opisując co grozi za przekroczenie lub złamanie danego prawa. W przypadku złapania na rak zwanym gorącym uczynku przez...